Party hard och hardly partying?!

Ikväll/natt/imorgonbitti ska vi festa i Aix en Provence (förlåt mamma! men jag lovar att ta hand om mig och vara jätteförsiktig och vi är ett stoort gäng så du behöver inte vara orolig!)
 
Ska ta sista tåget dit (22:XX), och första tåget hem i morgonbitti (6:XX).
Jag är supertaggad och skrev det till mina käraste vänner för att se om de var lika exalterade. 
 
Fick dessa svar:
 
Mimmi: "asså inte jätteredo.... jag och charlotte har laddat upp med coca cola, tänkte ta det lite lugnt ikväll ..... :)"
 
Charlotte: "alltså, vet inte varför jag är lite otaggad.. kanske beror på att jag inte har någon el :p:p.. men nu har vi bestämt att vi ska åka ikväll, men blir nog inte "klackarna i taket" kanske.."
 
Jag svarade och försökte dölja min besvikenhet vilket jag inte är säker på om jag lyckades med.
 
Fick då svar från Charlotte: "KØDDA!!! (google translate norska) ;)", vilket jag trodde betydde KÖTTA!!! tills det att jag kollade upp det på google translate och upptäckte att det i själva verket betydde SKOJA!!!
 
Mimmi: ":D:D :D:D :D:D Klart vi är taggade!!! got ya ;);)"
 
TASKMÖRTAR!
 
Såååå, nu kör vi!
 
Hoppas ni får en trevlig kväll alla ni hemma i Sverige också!
 
pusskram

Kommentarer
Postat av: Elin

tokiga kompisar du har ;) var det roligt dååååå???

2012-11-12 @ 13:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0