Tandvärken from hell!!!

Godkväll mes amis!
 
Igår var vi ute och åt på en suuupermysig restaurang på Cours Julien och åt trerätters, drack en maassaa vin och grundade inför den stundande utekvällen. 
Efter en stunds letande efter något nytt uteställe hamnade vi ändå tillslut på Trolleybus där jag plötsligt, helt oförberett, fick jag världshistoriens värsta tandvärk (typ). I ren desperation rusade jag till baren och tog en tequila och sköljde runt i munnen i hopp om att den skulle döva värken, vilket det också på ett eller annat sätt gjorde!
 
Idag har det däremot ömmat värre och jag har varit konstant hungrig och trött, men haft så ont att jag knappt kunnat äta och att jag inte har kunnat gäspa pga att jag knappt kan öppna munnen. Vi kurerade oss med en redig köttbit på Hippoblabla vad den nu heter i Vieux Port (typ som Jensen's men dyrare) och jag tvingades skära min rumpstek i små bitar och liksom lirka in dem i käften på mig själv och försiktigt och metodiskt tugga för att inte dö av smärta (kanske en aning överdrivet uttryckt, men ont gjorde det!!)
 
Har hela dagen känt mig som hon den där tjejen i Emil i Lönneberga som har tandvärk och är helt svullen i hela fejjan. Enligt mina flickor har det dock inte synts något, men det känns desto värre må ni tro!
 
 
Nu ska jag försöka krypa ned i min osköna säng och göra det så bekvämt för mig som möjligt (trots att jag kommer vara tvungen att ligga på fel sida eftersom min värk sitter på min ligg-sida....) och kolla på kvällens avsnitt av Solsidan! 
 
HARE KANIN!
 
 
 
Och stort grattis igen till sötaste lilla Sanna som fyller år idag!!! OMGGGG!!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0