Älskar Facebookbuggen!!!

Som nog de flesta upptäckt så är ju alla private messages från 2008-2010 synliga på ens wall pga någon underlig bugg på fejjan.
Många är fly förbannade och upprörda över detta, men jag känner bara en glädje inför det hela.
Har nu suttit och kollat igenom alla mina gamla meddelanden och blev därmed väldigt nostalgisk och lycklig vid flertalet tillfällen samtidigt som jag skrattade högt för mig själv cirka hela tiden!
Hittade även det allra första meddelandet jag fick efter att jag joinat facebook i november 2007, detta var från allas vår älskade Dallie! Du är allt bra rolig du!
 
Ganska roligt även att man "inte fattade något av Facebook" i början! Det är ju så fasligt krångligt alltså...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0