Ännu en bussberättelse


Igår morse var det sådär äckligt varmt på bussen igen.
Alla fönster var stängda, det var pressat med folk och noll syre.
Alla stod och viftade med tidningar framför fejjan för att få lite fläkt på sig.
Jag hade dock ingen tidning till hands.
Det resulterade i att jag blev glad när gubben bredvid mig stod och blåste kall
luft med sin näsa på mig!



Idag (lördag!!) har vi varit i skolan 8:30-16:00... Fick en mid-term exam uttdelad
och stannade kvar för att läsa det långa caset så man hade det gjort.
Vi satte/lade oss bekvämt nere på madrasser i The Hub, vilket såklart
resulterade i att jag somnade istället. Mimmi och Matilda var dock
duktiga och fick en hel del gjort,
meeeen inte slöa Lena inte. nej nej!

Men ni vet ju sedan tidigare att det där med att läsa inte är min
starka sida.

Det är ju värre än om jag skulle trycka i mig en hel karta
med sömnpiller....
Det blir uppriktigt spännande att se hur jag ska lyckas
ta mig igenom denna text...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0