Dagens felsägning

Pratade precis med min franska granne som inte kan ett ord engelska.
Jag tyckte det flöt på ganska bra och kände mig därför självsäker och varm i (franska)kläderna och bestämde mig därför för att också berätta lite saker istället för att bara svara: oui, non,  je sais, aaah d'accord! och je ne comprends pas på allting han frågade.
Berättade därför att jag brukade sova hos min kompis i stan då vi är ute för att jag inte vill gå hem själv... (TRODDE JAG, JA!!!)
Det blev lite oförklarligt konstig stämning och han frågade några frågor som jag trodde jag svarade "rätt" på,
men så visade sig efter en stund att han hade uppfattat det som att jag berättade att jag var lesbisk, inte gillade killar och istället hade en flickvän.
 
Tänka sig så fel det kan bli med dessa språkbarriärer, minsann!

Kommentarer
Postat av: sis

hahahahahaahahhahahahahahaahaaaha! oops!

2012-10-16 @ 22:43:25
Postat av: Annica

Hahaha skoj!!!! ;)

2012-10-16 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0