Det draaaaaar! PLUS en vädjan

Satt och pluggade (!) och förvånades över hur kallt det var i min lägenhet. Satte på mig en tröja men kände fortfarande hur det drog över kalla brisar då och då.
Satt och huttade i ca 1 timme och upptäckte sedan tillslut att jag hade altandörren öppen.....

Den har alltså varit öppen hela dagen medan jag varit på univ och studerat... Tur att jag har sådana pålitliga grannar (och katter) som inte smyger sig in!


För övrigt känner jag mig som en riktig attention whore och fjortis idag = Jag har startat en Instagram för vårt grupparbete i Marketing communication där vi på fem veckor måste skamla ihop 500 likes på bilderna plus några hundra followers just på Instagram.... (good luck to us!)
och jag var därmed idag tvungen att gilla ALLAS bilder samt skriva tusentals hashtags under min uppladdade bild för att försöka få attention.

Så snälla rara vänner med Instagram!
Följ "Nemajperfume" och jag lovar att ni ska få en kram och en kaka när jag kommer hem till Sverige igen. Vi kommer för övrigt även posta roliga, egengjorda reklambilder och filmer där (filmerna hamnar dock på fejjan och Youtube, så där får ni också gärna följa oss när de har skapats...)

 

Vårt betyg i denna kurs vilar nämligen på hur många like:s vi lyckas skramla ihop...

 

Åter igen: "kvantitet före kvalitet"

 

Det mottot brukar jag ju i vanliga fall enbart följa när det gäller skor, men här i Marseille är det det enda mottot jag är tvungen att leva efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0