Direktblogg från klassrummet del II

Vilken tuuuur att jag gick på denna föreläsning.
Annars hade jag ju aldrig vetat vad som är viktigt att tänka på under business travels... Detta var verkligen mina bäst 1,5 spenderade timmar i mitt liv hittills!
Visste ni exempelvis att man måste ha med sig ett bankkort??!
Och visste ni att det är viktigt att man sover och äter, även om man är utomlands?
Eller visste ni att det ibland kan vara svårt att sova första natten på ett hotellrum för att man kan vara lite nervös pga att det inte är ens egen säng?!?!!?
Andra viktiga saker att tänka på är: drick inte så mycket öl på kvällen för då kan du vara trött dagen efter. Det är dessutom viktigt att i förväg kolla upp så det är inte är kriser eller krig i landet man ska resa till!

Men nu summerade läraren det hela och meddelade oss att the most important thing is:
"You have to sleep and to know your own rythm".

Tänk på det, kära vänner!!

Kommentarer
Postat av: Elin

hmm... anar jag lite ironi mellan raderna?

Svar: you may do...
Lena

2012-10-15 @ 11:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0