Första stinget av hemlängtan

 
 
Idag känner jag mig ynligare än någonsin.
Känner bara för att krypa ihop på mamma och pappas inglasade balkong med tända ljus och prata skit.
Fick ett infall och ringde nyss pappa, men det skulle jag inte gjort... för nu började jag känna en uns av hemlängtan!! ohnoooooo
Har inte gjort det någon gång tidigare, eftersom jag trots allt trivs hur bra som helst här nere,
men jag antar att det hänger ihop med det faktum att jag inte sovit många timmar i natt, plus att jag har total skrivkramp samtidigt som jag vet att jag är tvungen att skriva klart min hemtenta plus två andra grupparbeten plus att jag pratade med Matilda nyss och hon var nipprig och glad över att hennes efterlängtade pojkvän kommer till Marseille ikväll... men jag är såklart jätteglad för hennes skull (på riktigt!)
 
MEN, som tur är så är det bara en (1!!!) vecka kvar, och sen kommer mina älskade föräldrar hit och då är det även LOV!!!!! Kommer dock behöva jobba med de olika grupparbetena då också (såklart........) men inte alls så mycket som vi är tvungna att göra nu!
 
Det ska bli så sinnessjukt skönt att få vara lite ledig!!
Förhoppningsvis lyckas jag då vila upp mig och förvandlas till en ny, pigg och glad individ med någon form av livslust, så att ni här i framtiden ska slippa höra mitt förbannade klagande dag ut och dag in.
 
men just nu kan jag alltså inte göra någonting annat än att klaga.
Tyvärr! Förlåt!
 
Och när jag ändå håller på kan jag även delge att jag käkar banan i skrivande stund och känner smått av små alergiska tecken!?? KOM IGEEEEN!? Banan är ju den enda frukten jag kan äta sedan jag för några år sedan mysteriskt blev allergiskt mot i stort sett allting.... SKOJ!
 
 
 
åååh nu när jag kollade på bilden på mor och far så saknar jag örebro och stallbacken också!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0