I love fatboys

Kom till univ imorse, lyckligt ovetande om att vi hade grupparbete idag kl 17.00...
Slutade 12 och måste alltså fördriva tiden här ensam tills vi ska träffas. Alla andra har lektioner.
Det går dock ingen nöd på mig för jag har hittat mitt absoluta favoritställe här på universitetet.
På "the Hub" typ som ett väldigt modernt bibliotek finns det ett stort rum med mysbelysning där de enda möblerna är sådana där Fatboys (stora saccosäckar). Så här ligger jag nu och slösurfar efter exlusiva sociala nätverk till ett skolarbete. Heeelt okej, må jag säga!
 
Jag "rävsover" ur charmigt grodperspektiv
 
 
Rapporterar om Paris ikväll!  Tänker nog ta en sådan där superarrangerad bild av allting jag shoppat!
Håll ut, det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0