I wish you were with meeeee, Molgan!

Är helt uppe i varv nu. Lugnar ner mig med The Killers nya album och leeeen yoghurt (mammas tips som fungerar mot allt!)
Har denna afton skrivit klart min del till ett av de många arbetena, vilket känns sköönt!
Hade dock hoppats jag skulle hinna med en del till, men jag fick en hemsk insikt : Jag arbetar förfärligt långsamt!!
Det var väldigt mycket research arbete som behövdes för att jag skulle kunna skriva det jag skrev, men ändå tog det nog lite för lång tid än vad som borde vara befogat... Ändå hade jag 100% fokus och facebookade inte ens under tiden(!)
 
Känner mig obefogat kärlekskrank också. Lyssnar på Here with me och tänker på en imaginary Molgan... 
Borde nog ta in på psyket... Undra om det finns något här i mina ghettokvarter!?
Måste kolla upp det på Page jeunes omedelbums för säkerthets skull!
 
 
 
(parantes!  Blev helt förvirrad nu. Låten på grooveshark och den på youtube går inte i samma tonart!?   Synd, för den är bättre på grooveshark...Men lyssna och njut i alla fall!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0