Jag dör (på riktigt)

WHÄÄÄÄÄÄ. Känner bara för att lägga mig ner på golvet som en äcklig, trotsig snorunge och tjuta och sparka med benen.
Tror dock inte att alla skolarbeten skulle bli gjorda för det, så det är väl lika bra att jag samlar mig och struntar i att trotsa. Det är ju dessutom väldigt dammigt på mitt golv så det vore bara ofräscht.

MEN. Skönt vore det att få ut sig allting. Känns som om jag ska explodera snart. Skulle också kunna tänka mig att skrika, riktigt VRÅLA, rakt ut. Eller kanske slå någon? Nej, det är kanske att gå över gränsen? eller? Någonting bara för att få utlopp för all frustration och stress som bara mullrar inom mig...

Detta måste nog vara en av de värsta dagarna i mitt liv so far.
Råkade dessutom trycka något snabbkommando förut så att Wordpad (som jag måste skriva alla arbeten i eftersom mitt Word slutade fungera förra veckan...........) stängdes och allt mitt jobb som jag gjort ikväll försvann.... don't you just love when that happens!?


AAAAAAAH!!!!!!!!!!!! döda mig långsamt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0