Kissing games

Har precis kollat på sista avsnittet från tredje säsongen av Gossip girl. Vilken boom!!!?!
Blev så förvånad och förtvivlad att jag inte kunde somna, utan hamnade istället på facebook där jag ramlade över en supersöt video där människor pussades. Blev då åter igen kärlekskrank.
För att göra någonting åt det satte jag en annan typ av kissing game i verket som jag brukade göra när jag var liten:
Tog ett glas vatten, satte mig på porslistronen för att ta en nattkiss och lekte att det var vattnet som rann rakt igenom mig.
Det funkade bra som cure, för jag började fnissa åt min töntighet och forna lekfullhet och känner nu att jag kan somna gott!
 
varsågoda för denna konstiga berättelse!

Godnatt! (oj. jag råkade få denna text stor pga något konstigt kortkommando....)


Kommentarer
Postat av: SpammarN

Du är helt underbar Lena! Jag och Seb fnissade gott åt din berättelse. Det där är något jag kommer göra när jag är nedstämd! :)

Svar: haha raring! vad glad jag blir av att höra sådant! :)
Lena

2012-10-30 @ 08:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0