Ledig lördag inleder lov!!!!!!

Nu känns det som en välsignelse att vara ledig på en lördag!! Vilket ju egentligen borde vara standard.
Men nu börjar iallafall mitt lov ta form! och jag kunde inte längtat mera!!!! 
 
Igår var vi ute och käkade och drack gott på ett jätteroligt ställe i Cours Julien. Värsta musikrestaurangen med väggarna tapetserade med rolling stones, the strokes, blondie, david bowie, pink floyd et cetera.
Vi satt där och samtalade och tog några öl och märkte hur stämningen började förändras och snart var den mysiga restaurangkänslan förvandlad till ett party!
Vi satt uppe på en "balkong" och där nere hade folk skjutit ut sina stolar och börjat dansa.
Det övergick snart till, enligt min mening, sämre musik : den där "aj seitu pede..." som jag verkligen haatar och klöser mitt hår till i vanliga fall , gjorde sig ganska bra där inne när alla satt och åt och sjöng (skrek) med i låten och dansade sittande, måste jag erkänna.
 
Idag har jag sovit ända tills jag vaknat (!) och det känns som om det var evigheter sen!
Ska nu äta sen frulle och bege mig ut på stan för att träffa Matilda och Sebastian.
Ikväll blir det Trolleybus som vaaanligt. Underbar lördagssyssla!!
Först måste jag dock träffa en grupp och brainstorma lite inför all street marketing vi måste göra, men det mötet ska ske under intagande av vin så det räknar vi bort. Det gills inte som plugg!
 
 
Och på tisdag kommer mor och faaaar!!!
 
Ha en underbar lördag mina vänner!
 
 
 
 
Ungefär såhär lycklig känner jag mig för tillfället!
 
      
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0