Ljuspunkter i livet

Hade ju lektion och satt kvar på univ till ca 17-18 igår (lördag), så jag har varit mycket deprimerad över hur kort denna helg skulle bli.
Hade dock en alldeles underbart rolig utekväll igår, vilket var gårdagens stora ljuspunkt!
Och precis nyss kom det ytterligare en ljuspunkt såhär när söndagsångesten börja smyga sig på på riktigt:
Från att först ha haft tre gruppmöten inplanerade imorgon, ändrades det hela till att vi i alla grupper istället bara ska fixa allting online.
Detta betyder alltså att jag är "ledig" imorgon!!!!!
Har ju dock en hel del att plugga på, men jag slipper gå upp klockan 6 för att bege mig till skolan plus att jag hinner fokusera ordentligt på mid-term examen hemifrån istället!
 
LOVELY!!!
 
 
Detta ska jag fira med att kolla på kvällens avsnitt av Solsidan och mata mig själv med vindruvor direkt från klasen like a baws!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0