MUSE-afton

MMMMMH Lovely!
 
Har nu haft en väldigt produktiv afton och känner mig faktiskt stolt över mig själv. Har gjort klart allting till Marketing communication-kursen. (Vi är nu uppe i 110 Power point-slides!!!! GO GROUP! We are almost there!) Den skrivna delen är dock bara 25 sidor än så länge men det är typ inga som klippt in sina delar än, så vi kommer nog hamna på 50-60ish sidor där också... Helt galet egentligen. Nästan lika stort som vår C-uppsats. Men det sjukaste är ändå power pointen. Det förväntas att vi ska ha 150(!) slides och vi har enbart 20 minuters redovisning?!  Det går ju inte ihop för 5 öre!?  MEEEN Kvantitet framför kvalitet verkar vara lärarens motto så det är väl bara att spela med i hans konstiga lek...
 
 
MEN. Nu får det vara nog med pluggsnack för idag. Jag beklagar att det enbart handlar om det här i bloggen just nu, men jag lever, andas, tänker, drömmer (mardrömmar) och pratar plugg för tillfället så jag har tyvärr inte så mycket annat att delge...
 
 
MEN igen. Någonting annat att dela med mig av har jag ju faktiskt:
Har nu under hela kvällen lyssnat på både The Killers och Muse nya album flera gånger om.... MMMHMHM, SÅ BRA!
 
Måste dock skamset erkänna att jag faktiskt tycker att Muse album är mycket starkare är The Killers än så länge, meen man måste ju lyssna in sig på hela albumet i några dagars tid för att riktigt uppfatta musiken.
 
Här är iallafall mina fabbosar av Muse:
Lyssna och njuuuuut!
 
 
Denna första har en väldigt powerful refräng (och vers) och börjar soft - perfekt mix enligt mig! Den låter dessutom axakt som gamla, hederliga Muse from Origin of symmetry-skivan <3


Denna börjar också soft och förvandlas sedan till världens skönaste och tyngsta dubsteplåt!!


Och denna är också väldigt soft rakt igenom och har en given plats i min mysplaylist.
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0