Ovälkommet kvällsbesök

Satt på tjotta och uträttade min kvällskiss då jag plötsligt såg någonting litet röra sig ute i hallen (ja, jag hade dörren öppen) varpå jag skrek högt och gällt.
Avslutade min syssla snabbt och smög sedan med osäkra steg ut i hallen och fann där en ENORM skalbagge/dylikt springades bland mina skor.
Jag tog upp en av dessa skor och mosade äcklet med. 
Tog (såklart) kort på den och spolade sedan ner den i avloppet där den hör hemma.
 
Jag har nu tappat räkningen över hur många kryp jag dödat under min Marseilletid. Avslutade livet för ett annat vider igår hemma hos Matilda och har gjort det måånga gånger förr här hemma.
Nog för att jag gillar sällskap, men om det enbart är i form av sådana här vidriga varelser så kan det kvitta!!
 
Det kryper nu i hela kroppen på mig och jag funderar på att sova med lampan tänd.
Tänk hur många av de dödade offrens kompisar som nu vill hämnas på mig!!!!!??
 
En kompis som hade kvällslektion blev för övrigt nästintill rammad av ett vildsvin i afton vid skolan...
Då hade jag skitit ned mig på riktigt!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du det ser ut som en kackelacka. Du bör nog tala med hyresvärden eller kontaktperson om det. Kan behöva saneras. Kram vännen!

Svar: usch! på riktigt?!
Lena

2012-10-06 @ 21:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0