Torka aldrig tårar utan handskar - Del II

Har nu även kollat på del två av serien och jag kan ärligt säga att jag inte minns om jag någonsin tjutit såhär mycket förut!? 
Det var så fasansfullt hjärtskärande att jag nästan kan gå så långt att säga att det var FÖR hemskt,
meeen så är jag ju innerst inne ett smyg-emo som ibland tycker det är skönt att få "gråta av sig lite", så till det ändamålet var detta perfekt! Även om jag skulle vilja, kommer det vara fysiskt omöjligt för min kropp att producera fler tårar nu på några år.
 
Men nej, jag står ändå fast vid min tidigare recension: 5 av 5 toasters - för någonting såhär äkta och humant och verkligt har jag aldrig någonsin förut skådat.
 
En stor eloge till allas vår älskade Jonas Gardell som åsamkat mig så många tårar genom åren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0