WHÄ!

Nu fick Mimmi (som fick agera min franska tolk) tag på Trolleybus och de hade inte hittat min kamera där! WHÄÄÄ!

Jag höll ändå hoppet uppe, men tyvärr!
Får dra ut på stan och köpa en ny helt enkelt!
Bara så trist att bli av med alla bilder.. För de från lördagsnatten var någonting utöver det vanliga.


Nu ska jag bege mig ut i kylan (det är bara 12 grader idag men känns som minusgrader i jämförelse med vad man är van vid...)
och möta upp Matilda och Sebbe för idag ska vi ta en tripp till grannstaden Aix en Provence!
Ska tydligen vara ett riktigt litet guldkorn så det ska bli kul!

heppåreee
 
 
(oh no, ännu ett failure... detta inlägg uppdaterades 13.38.... en minut för sent för eliiiiit!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0