Ännu mera äckliga djur!!!!

Jag har träffat kompisaaaaar! Jag fann fyra rara svenska tjejer igår när hela interaction-grejen körde igång på universitetet. Hade till och med sleep over hos en av dem i natt. här är det snabba puckar vettuuu. höhööhöh
nej men det är faktiskt så att jag tycker att det är läskigt att gå själv hem från metron på natten och mina polska life guards som bor grannar med mig här var inte med på gårdagens festligheter.
Hur som helst. GISSA VAD SOM HÄNDE I NATT?!
Jag och Mathilda (min sleep over-värdinna) gick upp för en liten buskbeklädd kulle för att komma till hennes lägenhet och hör plötsligt att någonting brakar till i en buske varpå ett livs levande vildsvin kommer utspringandes!!!!!!!! Vi skrek rakt ut och höll på att skita ned oss och var helt uppe i varv med 1000 i puls resten av stigen hem. Plötsligt såg jag någonting som rörde sig i ögonvrån och skrek till lika högt igen. denna gång visade det sig dock vara två amerikanska killar som kom gåendes... lite pinigt minsann!
 
Men hur som helst, igen! Vildsvin alltså!! deeet kryllar tydligen av dem runt skolan. En kille hade sett 6-7stycken i ett mördar-gäng!!!! Så nu är jag glad att jag inte bor ute vid universitetet. Vildsvin är ju till och med äckligare än slibbiga och stalkiga fransmän.
 
Nu ska jag duscha och laga krubb för att sedan åka på Alotrafest om några timmar. Sen tar vi oss tillsammans, heela packet, till gamla hamnen eller liknande för någon slags utgång!
Synd bara att jag börjar kl 9 imorgon...............
 
Men det är ju bara att bita ihop som gubben med lösa slöständer sa...
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sis

Hahah du lever ju i en Asterix och Obelix-värld :P kul att höra att du har hittat vänner så snabbt. Inte för att jag trodde nåt annat! Kram

2012-09-12 @ 18:56:26
Postat av: mum

Lilla vän vad du får vara med om!!! Håller med sis om att vi trodde att du skulle få vänner snabbt. Du är inte så asocial som du tror ;) Bra att du tänker på att inte gå ensam hem på kvällen. Fortsätt så för då kan mum också sova gott om nätterna i fortsättningen! Kram och ha det så bra. Vi kan väl skypa nån kväll så du kan berätta mera?! KRAM!

Svar: Ja, helt galet!!Tack var rara ni är. Jag kanske inte är asocial trots allt ;)
Vi hörs ikvälllll! :D kram!
Lena

2012-09-12 @ 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0