En pik på posten

Idag fann jag ännu ett litet brev i min brevlåda. Ett mjukt sådant och jag blev såklart väldigt ivrig och rev upp det.
Ut ur kuvertet kom enbart detta:
 
 
En lapp med texten "No comments kram farmor" och ett nyckelband med Alzeimerstryck...
 
Det var fruktansvärt roligt tycker jag! Jag går fortfarande runt och flinar för mig själv när jag tänker på det.
Att hon vill pika mig så hårt pga den såkallade "dörrincidenten" att hon skickar ett nyckelband på posten så jag kan hålla koll på mina nycklar...
 
Tack så mycket farmor!  Efter detta kommer jag aldrig upprepa samma misstag!

Kommentarer
Postat av: Sis

Hahahah har vi världens bästa farmor eller?! :)

Svar: ohyes we have!!
Lena

2012-09-27 @ 23:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0