Feeling hot

Känner mig fruktansvärt het just nu men det har ingenting med mitt utseende att göra (har i själva verket fulmånad eller något liknande!)
Vad som istället gör mig het är två saker: det faktum att hela min kropp i stort sett är en pulserande röd och solbränd organism är det ena. Och det andra är det faktum att jag är sjuk och förmodligen har febran. Svårt dock att avgöra i och med att jag är SMÄLLVARM i pannan, vilket även kan bero på att jag bränt mig där så pass mycket att jag inte kan rynka på den utan att vråla och vrida mig runt pga smärta.

Dessutom fick jag precis dåligt samvete. Jag fick för mig att rensa min mysplaylist men jag kände mig så elak mot de låtar jag funderade på att ta bort att jag helt enkelt ångraade mig och lät de vara kvar, trots att de inte längre skänker mig sinnesro och en ultimat mysstund...
Kära Kamratposten, är jag normal?
hm... neee jag tror inte det... jag borde nog uppsöka hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0