Första utekvällen

Den avverkade vi igår, och vi sparade inte på nåågonting utan körde hårt kan man säga.

Började kvällen på Charlottes helt magnifika takterass där jag, Matilda och Mimmi åt mat, babblade och pimplade i oss sexflaskor rosé. Sedan begav vi oss till en klubb som hette Trolleybus som var ett riktigt speciellt ställe. Fanns flera olika rum med olika musikgenres - hur kul som helst!

Vid 6-tiden kände vi att vi nog gjort vårt och jag och Mimmi skulle gå hem till henne. Men då fick vi skjuts av en rar fransman som tog med oss upp på ett berg varifrån man kunde se hela staden. Hur fint som helst!

Och i bilen på väg upp blev jag helt lyyyrisk: Han körde som en galning på de små vägarna, takluckan var öppen, håret fladdrade och han satte på MGMT och M83. Då kunde jag inte mått bättre alltså!!

Idag har vi dock mått mindre bra och spenderat hela eftermiddagen på en ö där vi konstant sov på stranden = ännu rödare Lena.


Nu ska jag lyssna på min mysplaylist och njuta av resten av kvällen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0