Glädjen som uppstår då jag bestämmer mig för att gå ut för att utforska mitt eget lilla neighbourhood och finner en affär bättre än Rusta, ÖoB och Lågprismagasinet tillsammans!!!!

Denna rubrik säger ju i och för sig allt så jag skulle egentligen inte behöva skriva någonting mer.
Men tänk er: en riiiktig skräpaffär där allting finns och är jättebilligt!
 
Kom därifrån med:
Galgar (6 st)
Kökshandukar (2 st)
Vinglas (6 st)
Enorm temugg (1 st)
Tandkräm (1 st)
Läppstift (1 st)
 
Betalade: 11,58!!!!!!! (dvs nästan 100 spänn)
 
/Nöjd brud

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra inköp Lena! Hoppas att din vecka varit/är bra. Vi kan väl höras i helgen!? Kram på dig.

2012-09-20 @ 20:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0