Goodbye for now

Har denna dag/kväll/natt/morgon haft den bästa tiden på väldigt länge.
Blev väldigt chockerande överraskad av hela mitt finaste gäng med flickor hemma hos Becka där jag enbart trodde att hon, jag, Annica och Joel skulle umgås. 
De hade tydligen planerat detta överraskningsmoment i en hel veckas tid helt utan min vetskap och Sanna, Pia, Angelica och Mikaela hoppade fram efter att ha stått gömda bakom ett skynke (stavas det så!?!?!?!?) under tiden jag gjort mig bekväm hemma hos Becka.
 
Därefter bjöds jag på deliciös Lena-måltid bestående av korv,bröd, specialbeställd pizza (campino!!!), mangoraja samt chokladpudding. 
Efter denna lyxiga matintagning begav vi oss ut på stan och hamnade på Pitchers där min sista natt i Sverige firades med en massa god öl och ännu godare sällskap.
 
 
Tack, mina älskade, älskade vänner!
Jag bllir verkligen varm i själen när jag tänker på hur fina och underbara ni är!
Kommer sakna er alla som en idiot under min tid i Frankrike, men det bästa utav allt är ju att jag vet att ni finns kvar här vid min sida när jag kommer hem igen!
 
Jag älskar er!
Tack igen och hejdå!
 
Nu ska jag sova min sista natt i Örebro på en lång tid och hoppas (ändock tvivlar) på att jag kommer sova gott, djupt och vakna upp som en strong Marseille-redo Lena
 
<3 
 
PUSSSSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0