JOBBIGAST EVER!!!

BAJS!!
Jag ringde till Glocalnet och bad dem mixtra lite med mitt mobilabonnemang så jag inte skulle behöva betala en massa surf och månadsavgifter när jag är i Frankrike. 
Hon fixade en bra deal och meddelade mig att det skulle ta ca. 24h innan inställningarna gick igenom.
Men när det gäller sådant som man egentligen inte vill ska gå fort, då minsann går det undan!!
 
Det tog 30 minuter och nu kommer jag inte in på internet på phony längre!!!!
Hur ska jag överleva denna dag, morgondagen och halva lördagen utan Instagram, fejjan och bloggis!? 
Det är hemskt hur beroende man inser att man är när man inte längre har tillgång till det!!!
 
Nu kan jag lika gärna gå och dö.
Adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0