Jobbigt med mersmak

Har nu två dagar i rad träffat raringarna Amanda, Pia och Angelica, vilket jag i stort sett inte gjort på heeela sommaren.
Men nu när vi väl har haft denna reunion har jag fått mersmak och vill inte skiljas åt IGEN! Det är jobbigt detta.

Har annars varit lite duktig nu på förmiddagen och gått igenom alla sopsäckar och sållat ut vad jag vill ha med mig för kläder till La France. Har dock en känsla av att den kolossala hög jag valt ut väger en aning mer än 20 kg.... Detta är också jobbigt!
Trist också eftersom jag hittade så mycket kläder som jag hade glömt att jag ägde som jag vill börja använda igen!
Kommer få gå klädd i samma gamla, tråkiga paltor varje dag. YEY
Jag som sett framför mig en chic Lena trippandes längs Vieux Port.... Får nog tänka om där!
 
Och när jag  ändå är inne på dessa klagovisor kan jag även delge att jag imorse vaknade upp "helt geeenomförkyyld förstårruuuu" (citat: Städerskan Karin från Röfors ca 1997). Jobbigt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0