My new BFFs

  
 
Har sedan fjärde kvällen här haft oräknerligt många skavsår på mina små fossingar.
Blev därför tvungen att panikshoppa ett par skor som orsakar minsta möjliga skada, och sådana skor har jag ofta en tendens att vara riktigt fula. Så också i mitt fall. Dessutom har de fått en asfaltsfläck från vägarbetet som pågår här utanför mig... NICE!
Har även varit tvungen att varsamt plåstra om de små stackarna = riktigt fult!
Har sedan dess blivit retat för mina "fula hot dogs-fötter". Känns bra!
 
Hoppas bara innerligt att de vill försvinna till helgen, för att gå runt bland fashionistas i Paris med fula flip-flops är ingenting jag känner för att göra...
 
Nu ska jag fixa mina naglar så åtminstone någonting på min kropp är fräscht.
 
Bon nuit!
 
(Kan även tillägga att saker och ting med dörrincidenten har löst sig och att vi inte behöver betala nååågoot!  Ett tag var det till och med på tal om 1700 EURO (!) så jag var en aning orolig, men nu känner jag mig alltså otroligt lättad igen! SWEEEET)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0