Tillbaka till lågstadietiden

I natt sov jag läääänge. En sissodär 10 timmar plus att jag inte gick upp förrän efter 12. heheheh
Det behövde jag nog dock eftersom jag fortfarande är sjukling och dessvärre var tvungen att (läs: tack vare det fick) skolka från The Quest idag - en skattjakt med univ som pågår i dagarna fyra samt lite i torsdags... Måttligt skoj, men som sagt. Jag kunde inte/slapp vara med idag.
 
Jag gick istället hostandes på stan och uträttade ärenden (shoppade) och slängde pengar till en duktig klarinettspelare som jag stannade och lyssnade på ett slag. 
Köpte dessutom en fransk phony, med vilken jag sitter och leker nu!
Det finns dock inte mängder med funktioner på denna lilla sak, och har inte ens funnit spelen ännu!!!?
 
Hur som helst. När jag blippar på denna mobil får jag en stark känsla av att jag färdats bakåt i tiden. Förstår inte ens hur sådana här phonysar fortfarande säljs?
Meeen, vad kan man begära när man går in och säger att man vill ha "le mobile moins chère"...? 
 
Jag är dock väldigt nöjd med resten av inköpen och stunden på stan. köpte ett enligt mig svinsnyggt linne och ett too die for-halsband som ser ut som en krage, ni vet!?
Dessutom shoppade jag loss på Yves Rocher som hade en jättestor butik där. Köpte hallonparfymen som jag hade som ung!!
 
Så med denna mobil, proper krage och lågstadieparfym (och med denna frilla) kommer jag garanterat känna mig som en barn igen!
SWEET!
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygging! Du kommer vara hetast på stan ikväll! :)

2012-09-17 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0