Åter i Örebro

Sent igår kväll kom vi hem från vår underbara Trysil-trip.
Det har varit en galen helg och natten mellan lördag och söndag utvecklade det sig så att jag inte sov en blund utan var uppe hela natten... Är därför helt befogat DÖD idag.
Jag har dessutom nackspärr....
Men min dödhet och nackspärr är klart värt det, för så roligt hade vi det!!

After ski mitt i backen där 3000 glada människor (mestadels sådana utan pjäxor utan med vanliga skor...). Dessa hade med sig svarta sopsäckar som de åkte med på i de röda backarna sen... Vissa åkte även snålskjuts med skidåkare och som mest såg vi tre personer åkandes på ett par skidor - galna norrmän!!

Så. Är som sagt död så jag får inte fram något mer för tillfället...
Därför kommer istället ytterligare några bilder!

Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0