Curryfingrar

Hela jag stinker curry.
Träffade nämligen rara Mikaela och Beckis på stan förut, käkade currysub i solen vid slottet och blev attackerade av ankor.
Bortsett från det sistnämnda var det mycket trevligt!

Den sista tiden då jag legat nedbäddad här uppe i tornet hade nästan fått mig att förtränga hur vacker världen där ute är :')
Nej men ja. Trevligt att komma ut var det iallafall!

Desto mindre trevligt är det som nu pryder TVn när jag ska se Criminal minds.....


Kul. Nu hoppade det igång igen och jag har blivit berövad på hela background storyn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du är bättre. Har magen klarat både gamla räkor och currymacka är man nog frisk!!! Kram på dig och grattis igen till sommarjobbet! Kram från mamma ; )

2013-04-04 @ 23:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0