D. E. A. D

Ligger helt död och utslagen på soffan (se bifogad bild) efter min tunga och kämpiga promenad hem från Systembolaget.
Med lite snabb huvudräkning kan jag konstatera att det var ca 12 kg mina arma armar (haha) bökade på.
Jag trodde seriöst att jag skulle dö där ett tag... Fick stanna bergis 10 ggr på vägen för att pusta ut, vila och knäcka fingrarna. Framstod förmodligen samtidigt som en komplett galning eftersom jag under hela proceduren pratade med Matilda i headset och vid ett flertal tillgällen ljudligt utbrast "jag dööör snart", "ååååh vad tuuungt det äääär" etc mitt i folksamlingar...

Men nu är allt på plats, dock inlåsta nere i mitt förråd då jag omöjligt hade klarat av att bära upp dem ända hit upp till lägenheten.

Bra jobbat, Lena!!
I och med detta förtjänar du nu ett avsnitt Carrie diaries!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha sötnöt!

2013-04-11 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0