Disneyförmiddag

Idag återupptog jag mitt Disneyfilmstittande och åt frukost tillsammans med Anastasia i gamla Ryssland. Vilken film det är alltså!
Har bara sett den en gång tidigare och vid den tidigare tidpunkten förstod jag nog inte så mycket av filmen egentligen. Men idag när jag är så mycket äldre och klokare talade den till mig på ett annat sätt.
Och hur läskig var den inte?!? Måste ha varit fruktansvärt rädd som 7åring då jag sist såg den eftersom jag var rädd än idag....

Nu står jag inför ett mycket svårt val.
Ska jag leta upp ytterligare en bortglömd Disneyklassiker och titta på eller ska jag läsa Marian Keyes-boken som jag lånat av min klasshomie samtidigt som jag fortsätter lyssna på Håkans nya album?

Det är inte lätt att vara sysslolös alltså. Alla dessa val!!! Får nog köra sten, sax, påse med mig själv och låta slumpen avgöra mitt öde.

Trevlig helg på er mes amis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0