En strapats på stan

Mötte upp farmor på stan för ca 1 h sedan med tanken att "äsch, det blir väl ingen match! Jag orkar hur mycket som helst".
- så var inte fallet.
Vi gick bara i långsamt tempo runt en sväng och jag kände för varje steg jag tog hur utmattad jag blev, så det blev inte särskilt långvarigt tyvärr.

Men vi hann iallafall leta efter min cykel, fynda skitsnygg matta på bra&begagnat, gå in på Lagerhaus för att köpa ett anteckningsblock för min otroligt hektiska vår samt på Embrace design och shoppa upp mitt presentkort som jag fick av farmor och farfar i födelsedagspresent. Tack så mycket!!

Seeee vilka skönheter jag fick med mig:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina saker! Klart att du är matt fortfarande. Du får ta det lite lugnt i början. Var ska du ha mattan? Kram mamma

2013-04-03 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0