Fantasterna

Eftersom jag bott framför TVn idag har jag otrolig koll på dess tablå.
För tillfället kollar jag på Fantasterna på TV4 - vilket program!!!
Jag ligger och muttrar för mig själv över hur otroligt nördiga (och imponerande duktiga) de är!

Temat ikväll är Melodifestivalen och en kille satte exempelvis att Nanne Grönwall medverkat, både som artist och låtskrivare, 10 gånger under mellos historia. Han rabblade upp alla bidrag som flytande vatten.

Huur kan man kunna så mycket?!
Jag blir faktiskt lite avundsjuk... Jag vill också brinna för något. Jag har ju inte något intresse över huvud taget, och skulle aldrig kunna bli fantast inom något område.

Men kul var det att kolla på i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0