Glossy glossy

Idag fick jag min första Glossybox (som jag fick av Elin och Anders i present!) och det var som en liten julafton i april - lovely!!!

Så nu ligger jag nedbäddad insmord i en Body shop-nattkräm som luktar himmel och kärlek.
Imorgon ska jag testa den kombinerade eyelinern/ögonskuggan och det är så SPÄNNANDEEE!

Älskar denna affärsidé!

För övrigt har denna dag bjudit på mycket saker såsom en heldag på univ, gratis fika x2, totalt utmattande långpromme hem från univ, storhandling, trip till aspholmen med Becka, umgänge med Jasmina, pilotstudie av hennes D-uppsatsintervju, påläsning av lagrummen kring tjänstledighet samt premiär av Nugammalt med Fille och Fredde samt sist men inte minst: bestämmande att åka till Trysil med Mikaela och gänget nu på torsdag!!!!

NIIIICE!

Nattinatti mina hjärtegull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0