JAG HAR FUNNIT MIN TALANG!!!

Jag har i stort sett hela mitt liv varit lite ledsen över att jag inte har något intresse jag brinner för eller har någonting jag är sådär extra bra på.
MEN häromdagen kom vändningen.
Då ÄNTLIGEN kom jag till insikt vad min alldeles speciella talang är.
 
Det är att vissla!! Jag är faktiskt sjukt bra på det, både på imiterat fågelläte och melodivissling!
Jag upptäckte det då jag sjöng och dansade runt i lägenheten (...) till nedanstående låt, och precis då "visselstycket" i låten började befann jag mig uvanför min trappa vilket skapade en otrolig akustik och förstärkare. Blev helt varm i kroppen av de ljuva toner som strömmade ut ur min O-formade mun.
 
Så. Lyssna på denna låt, dröm dig bort och inbilla dig att det istället är jag som står i din hall och visslar vackert för dig... (Skitbra låt för övrigt!)
 
 
Så med denna härliga insikt och mitt nyförskaffade självförtroende beger jag mig ut på äventyr... För imorgon går tåget mot Lund, valborgsfirande och Marseille-reunion. Är helt nipprig och glad ända in i blodcellerna! WIIIIEEEE
 
 
Godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0