Kärt ändock hemskt återseende

Beklagade mig för Mikaela och Becka förut på vårt kvällsmys att min kväll var förstörd eftersom det inte var något bra på tv(...), så jag tog det i egna händer. Jag har nu kollat på gamla dubbelavsnittet "Broken" där House ligger inne på mentalsjukhus. Och det är så fruktansvärt. Både fruktansvärt bra och bara fruktansvärt.

Jag minns att sist jag kollade på dessa avsnitt så läste jag Statistik (alltså ca 2,5 år sedan!) och ägnade tiden åt House istället för att plugga inför den väldigt tätt inpå stundande tentan. Jag visste inte innan jag började titta att det var dubbelt och därmed 90 minuter långt, och jag visste inte heller att det skulle var så sorgligt. Så hela min pluggdag förstördes efter att jag sett detta, eftersom var jag så tagen att jag inte kunde fokusera på någonting annat.

Men åh vad bra det är!!
Jag saknar House!

Godnatt amigos
(Och tips! Kolla på detta. Första och andra avsnittet på säsong 6)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0