Överkänslig much?

Aschberg pratade igår på tv om hur han märkt av att man blir blödigare och blödigare ju äldre man blir...

HUR SKA DÅ DETTA SLUTA FÖR MIG?!?!?

Jag har aldrig någonsin tidigare sett ett helt Sveriges mästerkock-avsnitt. Jag hade ingen aning om vad de två som i afton stod i utslagstävlingen hette, men ändå började jag gråta krokodiltårar då en av dem gick vidare....
Är fortfarande BLÖT på kinderna.

Får skylla på sjukdomen.
Och för övrigt mår jag illa efter räkorna... Hoppas bara det är inbillat!

Och för övrigt igen kan jag även idag gladeligen meddela er om att jag i sommar återigen ska återvända till älskade Finnerödja och Handelsbanken! Wiiiiie!!! *en sten, lika stor som Himla-Maja i Röfors, lossnar från hjärtat*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0