There's a lot of things to do before you die

Ikväll beger vi oss till Trysil!! 
Jag är inte redo för fem öre... Har inte packat, vet inte vad jag ska packa i och vad jag ska packa ned och är redan frusen, MEN det ska bli hur kul som helst!
 
Vad som idag står på min To Do-list:
  • Rensa bland bilderna på min phony. Igår fick jag det ödesdigra meddelandet att minnet var fullt och jag inte kunde ta några fler kort... Håller därför nu på med att ta bort bilder från 2011. Känns lite överflödigt att ha kvar dem på phony, trots att det ju är kul att gå tillbaka till dem. Men jag har ju ändå bilderna på datorn, så det går väl ingen större nöd på mig. Hatar dock att inte längre ha hela mitt liv med mig hela tiden...
  • Svara på en massa frågor och problem inför måndagens förberedelse för tisdagens case.
  • Gå till systemet och släpa hem mitt och Mikaelas proviant för helgen.
  • Söka kurser till hösten in case of emergency. Har INGEN SOM HELST aning om vad jag skulle kunna tänka mig att läsa, vilket gör denna uppgift lite svår.
  • Packa - och tampas med att få plats med allting i min superlilla väska?!?!
  • Öva på coola skidåkarposer med mina goggles.
  • Laga och äta mat. Glömde det igår. Oops.
 
Men jaha, detta var ju inte alls så mycket egentligen, så det är väl bara att sätta igång så jag blir färdig tidigt och därmed har tid att kolla på ytterligare några avsnitt av Carrie diaries (vad som hände med Carrie Bradshaw innan Sex and the city). Har pinsamt nog fastnat för den serien fullständigt och kollade på 5 elelr 6 avsnitt bara igår... heheee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0