Tiden efter sjukdomen

Jag är så OHYYGGLIIGT hungrig!!!
Fick inte i mig mycket krubb igår och pga min lathet har jag ännu inte stigit upp ur sängen trots att min mage bokstavligt talat skriker efter mat. Är dock rädd att jag ska frossa och må illa igen...

För övrigt har jag nu hittills smittat Elin, Anders och mamma som insjuknat med ojämna mellanrum under det senaste dygnet. VARSÅGODA! En alldeles personlig påskpresent från lilla miig!

Missade idag dessutom en av de väldigt få föreläsningarna jag har pga detta... Not good!! Men jag tror inte heller att det hade varit så värst uppskattat om jag smittat ner hela klassen. Och jag hade förmodligen somnat innan första rasten pga utmattning och födobrist.

Såå, istället får jag ligga hemma och kurera mig ytterligare en dag. Om jag senare känner mig pigg nog tänkte jag gå ut på en liten slapp promenad och lönlöst leta efter min cykel.

Ha en fin dag amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0