Tvångsplugg

I och med att jag i helgen försummat mitt behov av tentapluggande får jag stå mitt kast nu på tåget istället.
Jag har TVINGAT mig själv att plugga konstant hela vägen ned till Lund och hela vägen hem igen på onsdag (är redan nu orolig över hur lite ork och fokus jag kommer ha då...meeen det är ett senare bekymmer!)

Men därför sitter jag nu här med stoora pappersbuntar innehållande mina anteckningar, alla användbara lagar samt med överstrykningspennorna i högsta hugg. Det har gått bra nu första timmen men disciplinen sjunker ikapp med min skrikande och hungriga mage...

Får köpa mig en go körv i Mjölby!!

Hare kanin!
Och på återseende!


Kommentarer
Postat av: Elin

med sådär snygga överstrykningspennor kommer det att gå gallant!

2013-04-29 @ 14:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0