Veckans värsta I-landsproblem

Min nackspärr blir bara värre för var dag som går?!
Igår var jag tvungen att byta sida på soffan och ligga i den kanten som gjorde att jag hade solen i ögonen under ett helt tv-program.
Nu idag fram på kvällskvisten blev jag tvungen att sitta upp, men så fort jag rörde mig så ömmade det till såsom någon slog mig sitt hårdaste (!) med ett basebollträ. Och värst av allt, när jag (som är den största pillermotståndaren på detta jordklot) inte längre stod ut utan bestämde mig för att ta en Alvedon och böjde huvudet bakåt för att svälja den, gjorde det så ont att ögonen mina blev blanka och jag var nära böl!!!

/ tjejen som det är mest synd om i hela världen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du behöver lite massage. ;p
Bjud på lite god earl "fucking" gray (eller nått lilnade) så kommer jag med en gång :)

2013-04-17 @ 21:16:40
Postat av: SIS

Hmm... Vem har skrivit föregående inlägg egentligen? :P

2013-04-18 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0