Berättigat segast i stan

- C'est moi!!

Jag har nu jobbat mig igenom en fullspäckad helg som inrymdes båd personalfest och kräftskiva.

Sådana festligheter är ju väldigt, väldigt roliga men vid kombination har de en tendens att minst sagt göra en mör.

Därför ligger jag nu, med prickfritt samvete, nedbäddad i soffan och laaaatar mig.

Jag tänkte att en liten rolig, rörlig GIF-bild hade platsat här varpå jag tillverkade en sådan.
Dessvärre verkar det som om dessa inte stöds av phonys kamerarulle. Så det blir ingen bild...
Istället kan ni föreställa er mig:
• Djupt nedbäddad under en filt
• med tovigt hår
• och lätt rödsprängda ögon
• med en väldigt avmattad, död och stirrande blick.

/ fräschaste tjejen i stan

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0