En ska la få unna sig lite......?

klockan är 15:43 och jag har idag hittills ätit:
  • två frukostmackor med kalkonskinka
  • vaniljyoghurt
  • ett glas mjölk
  • en stor mugg med kaffe
  • en banan
  • matlåda (fläskfilégryta och matvete)
  • en medhavd macka med kalkonskinka
  • en stor mugg med kaffe
  • en hallongrotta (skänkt av rara Carlssons och en kan ju inte tacka nej till gåvor)
  • en bulle (skänkt av rara Carlssons och en kan ju inte tacka nej till gåvor)
  • en lyxmacka med rökt skinka och gurka (skänkt av rara Carlssons och en kan ju inte tacka nej till gåvor)
  • en stor, fruktsmakande isglass vid namn Skruven (blev bjuckad av min rara chef och vem är jag att tacka nej då?)
Jag mår ganska illa nu......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0