Erfarenheter av sambolivet

Enligt fastighetsbyråns sambotest skulle jag och Annica passa ypperligt som just sambos. Detta passade vi på att prova på denna vecka då Annica passande nog var gräsänka. Och guud så smärtfritt och bra det gått!
Vi var i början av veckan iväg och storhandlade par-style. Jag skaffade självscanning och vi zigzagade vant runt bland hyllorna och plockade åt oss ingredienser till veckans i förväg planerade måltider.

Annars har vi hängt på balkongen, vardagslyxat till det med en öl emellanåt, kollat på filmer, lekt med vindruvor och snackat skit.

Nu är denna glädjens tid snart över och nu nalkas sista natten tillsammans. Det känns lite vemodigt måste jag erkänna... men jag får trösta mig med att jag imorgon återigen blir femte hjulet och skall umgås med det återförenade paret.

Imorgon är det även sista dagen på Handelsbanken i Finnerödja. Även detta vemodigt... Kommer sakna den lilla underbara hålan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0