Feeling hotter

Så blöta och svettiga som vi var på Gustavsvik tidigare idag kom vi inte ens i närheten av nu ikväll på dansgolvet på Satin. Inte ens upplevelsen efter ett dopp i poolen kan jämställas med detta!
Vi var så mycket lökigare än så!!
Herregud vad vi släppte loss...

Jag hade dock dumt nog tagit på mig djävulen him self personifierad i ett par skor, så vissa stunder kände jag bara för att sätta mig ned och gråta mitt på dansgolvet pga smärta, alternativt att slita av mig skorna...
Men jag gjorde inget utav ovanstående handlingar utan pressade undan tankarna på smärtan och dansade glatt vidare.

Det får jag betala för nu istället! "Trampdynorna" pulserar konstant och värker något så djävulskt.

Så, note to self: hur fina skorna än må vara. VET DU med mig att du får skavsår och ont av dem så är det inte värt det!

MEN! Tack så mycket för en underbar kväll mina älskade tjejer!

(Bifogar även en bild på hur svettiga och fräscha vi var efter stängning samt en bild på den underbara entrecoten på Wobbler!! Taskigt dock mot mina medmänniskor på Satin att den serverades med vitlökssmör... Heheeee. De raparna var inte från denna värld!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0