Grattis Mammie!!

Idag fyllde min ömma moder år vilket såklart firades med pompa och ståt i torpet.
Vi har ätit och druckit gött och haft livliga diskussioner fram tills nu.
Mycket, mycket mysigt!

Nu är jag dock väldigt tårtfull och illamående, så lite sömn är nog befogat.

Hittade för övrigt en fästning på mig själv förut (krypande) efter min, Mikaelas och Millas svampplockning. ALDRIG förr har jag skrikit och skakat så, och aldrig förr har det kliat så mycket på kroppen. Vidrigt!!!!
Så jag hoppas VERKLIGEN att svampmackorna som Mikaela och Milla gladlynt mumsade i sig smakade bra............


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en trevlig helg och finfina presenter. Kram!

2013-08-18 @ 20:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0