Heppåre!

En liten, och ack så efterlängtad, update från mitt innehållsrika liv:

• har haft en alldeles, alldeles underbar helg i Göteborg där vi hade..... wait for it.... MARSEILLEREUNION!!
Jag, Matilda från Ume, Mimmi från Lund och Charlotte från Oslo var för första gången sedan i december och det var så skoj! Vi strövade runt i staden, käkade massa god mat, enorma kanelbullar och pratade massvis med skit.
• Milla följde med mig hem från Göteborg och ska nu spendera veckan här i Örebro med mig! Även detta är underbart. Idag hade vi mysdag och kollade på Pocahontas och Ted.
• Nu har mysdagen övergått i myskväll hos Mikaela där vi och Beckis äter "dippa" och ska kolla på film.


Gud så ointressant detta inlägg blev. Varsågod för det!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0