Segheten besegrades

Hujeda mig vad jag överträffade mig själv igår alltså! Från att halva förmiddagen legat i soffan och lekt ynklig for jag iväg och hann innan gryningen med detta:
• Få igång larmet på mr G:s bil som ljudade fritt lääänge innan han kom rusandes
• Slänga skräp på Mellringetippen
• Köpa Saigon-mat
• Bada i Säbylund
• Köra Peugeot
• Spatsera runt på XXL
• Kolla på Family Guy
• Handla mat
• Laga mat
• Åka till Almby på filmkväll
• Gå och lägga mig

Och i skrivande stund ligger jag på farmor och farfars brygga och njuter, dricker saft och äter Mariekex.
Måste avsluta pga skall nu hoppa i "plurret"!

Hare kanin!


Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt Lena! Du får berätta mer när vi ses. Kram : )

2013-08-26 @ 20:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0