Välkommen till mitt fläckfria liv

Eftersom jag (som ni kanske märkt.....) är inne i en liten bloggtorka för tillfället och enbart skriver om livets goda ting och glorifierar min vardag tänkte jag nu, en gång för alla, visa er den riktiga, äkta, osminkade vardagen á la Lena. 


Se och förfaras:


#welcometothereallife

Efter min mysfrulle i söndags glömde jag te:et framme (vilken även innehöll EN MÅNAD gammal matlagningsgrädde (eftersom mjölken var klumpig och grädden åtminstone inte var det...)). Idag när jag kom hem hade en fin, grönaktig hinna skapats uppepå hela skapelsen. Fräscht!

 

När jag i söndags kom till bilen upptäckte jag till min stora förskräckelse att den var fullkomligt TÄCKT med klistriga saker från träd samt fågelskit. 

...såg knappt ut genom rutan. och som jag SKÄMDES!

Denna gurka fann jag idag i mitt kylskåp... Minns ej när jag köpte den.

 

Dessa "potatisar" eller "monster" eller vad man nu ska kalla dem, fann jag också i kylskåpet idag.

Och detta är förmodligen anledningen, eller i alla fall en bidragande faktor till att allt i mitt kylskåp blir äckligt (det beror inte alls på att jag köper sådant som jag sedan glömmer bort och därmed under en lång tid får ligga och ruttna längst in på någon hylla... Nej då!).

Hur som helst. Jag har isberget som krossade Titanic - i mitt kylskåp!!!

 (Observera även utgångsdatumet på yoghurten.....)

 

 

Så. Där var den fula sanningen ute.

Nu, mina vänner, känner ni väl igen den gamla, äckliga Lena igen va?!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej, jag tycker gurkan såg roligast ut av alla dina kylskåpsmonster. Hade du inte skrivit att det var en gurka hade jag inte sett det!
Tur att det finns ställen som Paolos....
Kram och tack för sällskapet tidigare ikväll. Kram : )

2013-08-27 @ 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0